Omleta cu semințe de chia, reţetă

Omleta cu semințe de chia, reţetă

Omleta delicioasă cu semințe de chia, reţetă

Dacă ne dorim să avem o alimentație sănătoasă și echilibrată, atunci o omletă poate fi o alegere excelentă pentru un mic dejun energizant sau pentru orice alt moment al zilei. Această rețetă de omletă cu semințe de chia adaugă o porție sănătoasă de proteine și grăsimi bune, care te vor ajuta să te simți plin de energie pe tot parcursul zilei. Este ușor de preparat și poate fi personalizată cu diferite ingrediente pentru a se potrivi gusturilor tale.

Ingrediente

  • 2 ouă
  • 2 linguri de apă
  • 1 lingură de semințe de chia
  • 1 lingură de ulei de măsline
  • Sare și piper după gust

Mod de preparare

Se bat ouăle într-un bol mic și se adaugă apa. Se amestecă bine, până când ouăle sunt omogene.

Se adaugă semințele de chia în amestecul de ouă și amestecă din nou.

Se încălzește uleiul de măsline într-o tigaie mică. Se adaugă amestecul de ouă în tigaie și se coace până când ouăle sunt bine gătite.

Se întoarce omleta pe partea cealaltă și se coace până când este crocantă și rumenită.

Se condimentează cu sare și piper și se servește caldă.

Se pot adăugă o varietate de legume sau brânză rasă, pentru a o face și mai gustoasă.

Poftă bună!

Citește și: Smoothie cu chlorella, reţetă

S-ar putea să-ți placă și...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *